Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2022. május 22., vasárnap

Leszállópálya...

 





Leszállópálya a szív
májusi csendben 
titkos utakra hív
szirmok
hangok és selymek
sziromerdőben feleselnek
lesz még súgja az egyik
a
másik szomorú 
lehulló bánat
szorító fájdalom
csapdás csendben
sóvárgó 
régi és új
borzongató vágyak.
 
Nem ereszt
fogva tart a perc
zsongó
zizegő
réten
álmodó bogárka
 megpihen az édes ölelésben
margaréta virágra dermed

 pille kering
a
nap
arany szövettel készül a mára
tűbe fűzött fényfonál minden
sugárnyaláb ma
 
fekete madár köröz
magasba felcsap a szárnya.


Ringat a lét
óvóan segít
hárítja a kétség
kegyetlen
tőrdöféseit
hogy 
elfut a tavasz nélküled
hogy többé soha
nem leszel 
szerelmem édes otthona
s
én
sem
leszek
oltalmas menedék
neked.
 
Leszállópálya a szív

sejtek
szemek
kuszálódott fáradt idegek
létlenyomatban
megőrzik a legszebb éveket
 
pompában fuldokló
május mezőn fűszál regiment 
és
virágrengeteg

arcod egészen közel
 fölöttem lebeg
érintésed szorít
ma sem enged el
s
hiába tiltakozom
bőröd
hajszálad
ujjbegyed

belém vackolódtak

elképzelem
tavaszízű ölelésedet.
 
 
 
 

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm! Nem tudlak "látni" sajna.

      Törlés
    2. Nem értem. A blogomat nem látod? Vagy a profilomat?

      Törlés
    3. A blogodat....

      Törlés
    4. A PDL profilban megírtam a blogom nevét.

      Törlés
    5. Írnék a bejegyzésedhez, de nem sikerül.

      Törlés
    6. Megnéztem, de ehhez az én ismereteim nagyon kevesek. Próbálok segítséget kérni.

      Törlés