Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2013. június 30., vasárnap

Málnás gyönyör



A bejegyzés címe lehet kissé eltájolja a kedves olvasót.
Maradva a tényeknél - az ízlelőbimbók gyönyöre.

Adva volt egy kissé elfuserált piskótatekercs, némi málna, ehhez kreáltam krémet.
Mindez egy hete történt, s ma is nosztalgiával gondolok a fenséges ízekre.

A nagy jénai tál aljára baracklekváros piskótatekercs szeleteket rétegeztem, kentem rá - málnás, mascarponés krémet, melyet kissé fellazítottam joghurttal, tejföllel, picike porcukorral, ismét egy réteg piskóta következett, majd tejszínhab (aminek nem volt kedve tökéletesen felverődni a nagy hőségben), málna szemekkel spékeltem.
Lehűtés közben összeértek az ízek!
Lilinek is nagyon ízlett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése