Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2021. január 14., csütörtök

KÖRFORGÁS

 



 
Körforgás

Koppan a hang a csendben
fénysugár segít
sötétben is látnom kell az élet dolgait
 
napok óta hallgatom ezt a zenét
nem enged el és nem is segít
csak körbe ölel
s
a
szív a múlt előtt letérdepel
 
akár a téli fákra a dér
úgy
tapad rám a vágy
megérteni
mit üzen a dallam
bennem szólal napról napra halkan

jegek
havak
ropognak talpam alatt
hó szitál
kavarog
utam csak kanyarog

múlt szegletén
elhagyatott kőfalak várnak
már jártam ott

sok évtized hogy elhagyott
 
csemeték voltak a ma óriási fák
egy
sárga karcsú vadvirág
nyílt a part alatt
most
havas bokrok közt
felfedeztem a régi gát szétszóródott romjait
és
visszafordult az idő
jéghártyás tóra napfény tapadt
súgtál a szélben valamit
felfénylett a jég és a nap

megöleltem
kínok közt elveszett szelíd arcodat.
 
 

https://www.youtube.com/watch?v=KYvWZhhT0i0&list=RDFTwCzeoZdXA&index=2

/B. L. emlékére/

1 megjegyzés: