Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2023. szeptember 4., hétfő

CUKORMÁZ

 Letolásban részesültem...

Mindaz, amit látok és láttatok rózsaszín maszlag, millió gond, irritáló történés teszi csúffá környezetünket.

Na ja... az érem másik oldala nem elbűvölő, sőt.

Nekem mégis volt egy nagyon szép napom, jelesül a szombat, amikor az esthajnal csillag ragyogásától, a felkelő hold folyóra hulló sugaraiig mindenféle szépekhez volt szerencsém.  Napi teendőimet meg-megszakítva csodálkoztam rá a teremtett világ szépségeire. 

Áradó Duna, felhőjáték, hattyú, virágok, szépen lekaszált partoldal - hálás vagyok.

S lőn, hogy tegnap egy helyi kiállítás megnyitóján a neves képzőművész, mintha a gondolataimban olvasott volna, úgy beszélt a helyi természet papírra, vászonra, vagy éppen farostlemezre kívánkozó szépségeiről. Jól esett. S így itt hagyom ezeket a szombati képeket - cukormázilag nem lecsorgatva, csak szigorúan a maga egyszerű és megható szépségében. Ez az a PARTFAL, partoldal, mely inspirál és boldogít.















2 megjegyzés:

  1. Márta, százszor igazad van, amikor a szépséget választod!
    Te is tudod, én is, hogy attól még léteznek a gondok is, de az embernek joga van a gyönyörködéshez, mindenhez, ami boldoggá teszi, akár pillanatokra is!

    VálaszTörlés
  2. Ezerszer inkább elnézegetem a "cukormázas" dolgokat, mint egy negatív esemény részese legyek. Azért, mert szüksége van az embernek rá, mindig és mindenhol.

    VálaszTörlés