Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2021. szeptember 30., csütörtök

NYOLCSZÁZ! Bizony!

Na jó!

Elárulom!

2020 december 21-én tettem az első lépésszámlálós sétát, s mára  elértem a 800 km-t.

Négy évszak változását csodálhattam gyaloglás közben. Pocsolya, jég, eső, szél és hőség.
Virágok, madarak, őzek, lovak és még számtalan szépség késztettek megállásra útközben.
(Néha az épített környezet, öreg házak, templomok, elhagyatott házak, árva gyümölcsösök.)
Hálás vagyok!
A Dunáért, a jó erdei levegőért, a táj szépségéért. (És most az emberi nemtörődömség nyomairól, szemétről, rongálásról nem IS fogok említést tenni.)
Hajtok az évfordulós ezer km-re.  Kedvenc terepem a túlpart, azaz a Csepel sziget, azon belül is Szigetújfalu és környéke. Legmesszebbre a nyáron mentem - Szigetszentmártonba. Van, hogy egyedül, de többnyire társaságban kelek útra. Néhány kép emlékeztetőül... 
És egy vers, a kutyáról, aki a kanapén ülve vár gazdájára a túlparti gát oldalában:
 
 https://partfal.blogspot.com/2021/02/kutya-kanapen.html
 
 























 

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok. 800 km nem semmi legyalogolni. Mennyi szépséget láttál, megérte megtenni ezt a nagy távolságot. Majd ha eléred az 1000 km-t, biztosan írsz róla. Várom.

    VálaszTörlés