Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2012. december 2., vasárnap

Késésben

Késésben vagyok.
Még sehol sem sziporkázik mécses.
Gyertya, koszorú sincs az asztalon.

De!
Fáradságos munkával megbírkoztam egy méretes kacsával - falusi volt a drága, már fölös alkatrészeit vesztve érkezett meg hozzánk.

Most pilledten kanalazom a forró, csigatésztás leveskét - Édesanyám eperlevéllel készítette anno.

Máj zsírban pihen, hájat kisütöttem, most sül a combocska.
Többi porcika a fagyasztóba került.

Délután azért nekirugaszkodok az adventi előkészületnek is.

Gondolom Ti már túl vagytok rajta!

1 megjegyzés:

  1. Hála Istennek nálunk a férjem bírkózik a kacsával.Jó dolgom van.Nem tudtam szinte semmit sem csinálni,mert becsípődött a derekam..( Kicsit jobb már,szedem agyógyszert....

    VálaszTörlés