Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2012. december 29., szombat

Ünnepvég...

Ünnepvég - csend- újra.
Tizenöten voltunk ma együtt családunkból, csak a messzi lányok nem voltak velünk!
Lili élvezte az unokatesók kényeztetését, Simomom kissé szótlan volt, még gyengélkedik.
A finomságok mindenkinek ízlettek, sláger volt a krumplipüréből újjított pogácsa, köszönet pákosztosnak a recipéért.

http://pakosztos.blogspot.hu/2010/10/krumplis-pogacsa-solier-modra.html

 Valamint a gesztenyés Pavlova volt újdonság, sajna nem emlékszem, hogy kitől kaptam ihletett, áfonyalekvárral kicsit elvarázsoltam!
A maradékokat megfejeltem káposztalevessel, disznótorossal.
Vendégeink nagy tálca krémessel érkeztek.
Szinte minden elfogyott, még némi aszaltszilvás göngyölt hús és rizi-bizi várja a holnapot.

Aztán pironkodva állok majd a mérlegre.

Örömünk estébe hajlott, Lili nehezen búcsúzott el, Simomom ráadás puszival- buksiját hozzám billentve- búcsúzott!










4 megjegyzés:

  1. De szép az a kis magánéleti hang:)
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
  2. Márta! Megnéztem a krumplipogácsa receptjét, valószínű, hogy én is megcsinálom. De ez a Pavlova nevű is izgatja a fantáziámat. Leírod a receptjét?Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Annaliz!
    Több helyen olvashatsz a Pavlováról, pl itt:

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:p0UorTjFvAEJ:tucsokbogar.blogspot.com/2011/12/gondolom-mondanom-sem-kell-hogy-pavlova.html+&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a
    Az én verziómban 6 tojásfehérjéhez 28 dkg cukor kerül, vanilliát nem teszek bele.

    VálaszTörlés