Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2023. július 11., kedd

Csalódás

 




Becsapódtam
 
hazug felhők lepték el este az eget
s
az
a
fránya
barom méter
is
azt
sugallta bátran
hogy eső érkezik
hűsítő cseppek a nyári forróságban.
 
Napvédők le
eb az első  dörgést már az asztal a alatt várva
szél suhant
leszaladtam a kert végébe
hadd lássam
milyen színű a tető mögötti felhőgomolyag
és
kedvező e a szél iránya?!
 
Szóval
napvédő le
kutya be
locsoló el
minek a házi zápor
ha
a
rádió is fergeteges zuhéról felesel
nehogy lemaradjunk az évtized legnagyobb viharáról.
 
Lám
sehol egy csepp
hogy
hűsítse
tikkadt kertemet
így
sóvárgó virágaimmal együtt
én
is
felfrissületlen leszek.
 
 (Kivéve, ha külső áldás reménye helyett tenkezemmel öntözöm meg kókadozó virágaim, s szomjuhozó kertemet.)
 

1 megjegyzés:

  1. Tegnap délután beborult, de eső itt sem volt belőle. Pedig én is vártam. Tetszik a vers, mint mindig, és kifejezi a vágyamat, hogy legyen végre egy kis felfrissülés.

    VálaszTörlés