Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2012. június 30., szombat

Megjavulok....

Ideje új útra lépni!

Megjavulok, így első lépésként teszek egy tollat a gép mellé, hogy legyen mivel bevésni a noteszbe (noteszt is teszek) a vanilliás fagyi receptjét (is)....
Továbbá káromkodás (szolid) helyett azon kezdem törni a fejem miként tehetnék szert egy normális gépre, ami nem fagy le öt percenként, mert momentán mindkettő ezzel szórakoztat.
Továbbá nem csábulok el órákra a blogok közt olvasgatva, hanem megsütöm végre Pavlova tortáját.
De most azonnal überelem J.A.-t és nem hagyom a mosott ruhát másra, hanem kiteregetek.
Valamint kezembe veszem a kenyérsütés gondját (hm)- is.

4 megjegyzés:

  1. Na ilyen csacsogós bejegyzést is régen olvastam nálad. Nagyon élveztem.
    :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Én pedig követlek az összeszedettségben,lassan talán oszladozik a migrénem.....
    Köszönöm,hogy meglátogattál!!!!

    VálaszTörlés
  3. Györgyi! Spekulálok is zon, hogy nyuggerségem mindennapjaihoz nyitok egy irka-firka blogot...
    Mammka! Migrén? Tesómat gyötri évizedek óta....
    Jobbulást ebben a nagy nyárban!

    VálaszTörlés
  4. Igen, szoktuk mindezt elhatározni:)
    S aminek meg kell lennie, az biztosan össze is jön.
    Köszönöm a jópofa figyelmeztetést( sok ilyen helyzetem van), szép vasárnapot!

    VálaszTörlés