Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2011. május 3., kedd

Anyámnak


       Anyámnak

Néha még ébren álmodom
nekem szólsz
szemeddel nézek szét
az aranyosan fénylő
dunai kertben
hová nem léptél be
egyedül sosem
 
ha földre hullanak
kora tavaszi szirmok
rád gondolok
titkos könnyeim
virágkehelybe hullanak
 
minden új növény 
bimbózó palánta
kertünkön át cikkanó
parányi madárka
ma tavaszt hirdet
 
s én hajlott hátad
már nem láthatom soha
gyermek voltam vénen is
gyermek és ostoba
 
virágok fény 
illat és fellegek
segítenek sohasem feledni
kertedben időző
fáradt tekinteted.

6 megjegyzés:

  1. Encián árvácska és gyönyörű vers. Ember nem kívánhat szebbet.

    VálaszTörlés
  2. Márta, ma reggel vettem észre, hogy regisztráltál a rendszeres olvasóim között. Köszönöm. Aztán eljöttem hozzád és elolvastam ezt a versedet. Nem találok szavakat. Megríkattál. Gyönyörű emlékezés.
    köszönet érte.

    VálaszTörlés
  3. Szépséges és szomorú....micsoda nagy ajándékod van,hogy így szavakba tudod önteni az érzéseidet!

    VálaszTörlés
  4. Saját költemény?
    Gyönyörű és megható ajándék!

    VálaszTörlés