Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2011. június 1., szerda

Megbocsátod-e?


 
Ma is ma is rólad beszéltem
elmorzsolt könnyemben ott voltál
s szívem örökös rejtekében
végig magamnál tartottalak.


Mondd hát megbocsátod nekem
hogy benned lapul
fanyarrá lett éhes életem
s azt hogy az életed
egy már mindig velem?
 
Már oly messze vagy
fakul a régi képem
esti csendességben
arcod mégis
újra megidézem.
 
Mondd megbocsátod-e
mint kései kísértet
láthatatlan csókjaimmal
szíváramodhoz érek?

5 megjegyzés:

  1. Szerbusz kedves költőtárs!
    Tetszenek a verseid... nagyon!
    Én is írok, pl ilyeneket:
    www.tollnokvers.atw.hu
    Éljük meg a Végtelent!
    Fektess a Napra egy gondolatot, szépet!
    Hagyd, hogy ismerjen meg Ő is végre Téged!
    Fény hátán járd is be az Eget és a Földet.
    Öleld át szíveddel az egész mindenséget!

    Beszélgess a Földdel, parolázz a Vízzel,
    Muzsikálj a Széllel, válj Egyé a Fénnyel…
    Hisz’ ez mind Te is vagy! Ez itt mind az Élet,
    Mert Isten jelen van, s Ő Maga a Minden!

    S útban feléd mivé lennék?

    Ha Napsugár vagy? - harmat lennék,
    szép virágról párolognék!
    Ha a Fény vagy? - tükröd lennék,
    hozzád mindig visszatérnék.

    Ha a Nap vagy? - Fényed lennék,
    a Mindenséget megkerülném!
    S ha „Minden” Vagy? – Lényed lennék,
    Tőled többé el sem válnék…

    VálaszTörlés
  2. Én vagyok a legujabb követőd, Sz.L. de a nejem is e gépről netezik, és összeakadnak az adataink, meg hogy ki milyen blogot követ, talán az IP cím azonossága miatt.
    A Névtelenül küldött bejegyzést is én küldtem, mert nem engedte a rendszer, csak ha én is létrehozok egy blogot... :( :(

    VálaszTörlés
  3. ezt a verset nagyon szeretem. gyönyörüen írsz, költesz Mártám kedves!!! szeretlek <3 Zsuzsi

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörü!! Egyik kedvencem puszi Zsuzsi

    VálaszTörlés