Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2011. november 6., vasárnap

Úttalanok

Rád dobom

hajítom a múltat

szétszedtem már ezerszer

romlott játékomat

mit tehetek

elveszett

szerelmünk nyomába

nem érhetek 

ujjam begyén

mindig is érzem szádnak ívét

belélegzem

magamba préselem

az akarás perceit

betömöm sejtjeim éhező réseit



míg elönt a fáradt unalom

látlak

ezer

millió ablakon át

visszatükröződik arcod

döbbenten fogadod

a

csendet mely kései magányt terem

küzdelmeid ketrecéből

nincs már kijárat 

beléd ivódott a félelem mérgezett cseppje

rád zárul az örökös kelepce

oltárt már ne építs

csak engedd magad

had süssön rád hidegen

nélkülem újra


nap.
 

8 megjegyzés:

  1. Beletaláltál a jelenlegi hangulatomba!

    VálaszTörlés
  2. Hölgyeim!
    Egy dalt mellékelek nektek:
    http://www.youtube.com/watch?v=y0z7cPoWJTk&feature=related

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen, de nem ismertem ezt a dalt! Nagy hiba volt:))) Csodálatos! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik a vers! A ritmusa zaklató, s egy-egy szó magányosan lehull vagy mint a kilőtt nyíl célba talál... De én, sajnos, nem vagyok költő...

    VálaszTörlés
  5. "s míg elönt a fáradt unalom..." írod nagyon találóan.Halálos unalom ....

    VálaszTörlés
  6. Kedves Márti!

    Máris szavam szegte, nincs szó, csak döbbenet,
    hogy milyen szép ez a vers!

    Baráti szeretettel: Miklós

    VálaszTörlés