Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2021. május 20., csütörtök

KÉREGETŐ

 



 

KÉREGETŐ


Világot kértem

édeset

virágot

hajlongó száron

méheset

kértem kedvet és szeretőt

bőséget

didergő májusomra

szomjoltó hosszú langy esőt

margarétát és pipacsot

kérem

mondd el ezen a földön miért vagyok

ölelést

csókot

könnyeket

hadd járjuk együtt újra a völgyeket

erdőt

hegyet

szirmot becéző réteket

szellőt is kértem serkenőt

illatost testünket együtt ölelőt

itt

a

pipacs

selymes és tébolyult piros

színbomba robban

szél tépi cibálja nyomban

kelyhekre

levelekre 

dermesztő cseppek

órák óta egykedvűn peregnek


kegyelmet kérek Istenem

adj hitet és erőt

engedj bízni

szerelmes életölelésben csendesen megbújni

rohanó árral szemben állva

perc

örömért

csodáért

hálát adni már ma

minden mi bánat

ezüst hajszálak fonalával

szélnek ereszteni


hallgasd meg kérlelő imámat

élessz szívemben új tüzet

lobbants bennem kalandor kíváncsi vágyat.

 

PAZÁR ANNA meglepett, versem pipacsos képet ihletett, szép!
 
 Köszönet érte!
 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése