Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2021. június 17., csütörtök

LOVE IS LOVE - fekete - fehérben...

A szerelem, az szerelem...

Muskotályos zsálya és szender... szeretem.

🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍
Hallgattam ezt, azt...
A Klub rádió késő délutáni adásában felolvasott vélemény vezérlésből kiderült, hogy alulképzett, csóró, és mit tagadjam hülye IS vagyok.
Plusz az is kitetszett a mondatokból, hogy csúnya dolog nem hagyni élni a gyermekmolesztálókat.
Nos!
Csóró és buta anyakánt, nagymamaként, néhai pedagógusként, még néhaibb közéletiként:
NEM bírom a nagyon is széles látókörűséget, még akkor sem, ha tudom, hogy a pedofil is ember, még akkor is, ha szegényt (ez nem gúnyolódás, mert valóban sajnálom) ki tudja milyen életesemények tették "gyermekkedvelővé". Rémes történések áldozata lehetett.
De! A gyermekek közelében nem élhetnek, dolgozhatnak, pláne nem nevelhetnek. Ebben nem lehetünk engedékenyek.
A nagyon is nyílt szivárványkeretes, mindent IS elfogadó felebarátaim mi miatt háborodnak fel?!
Kell az érzékenyítés óvodában, iskolában?!
Be kell mennie a csoportba, az osztályterembe egy idegennek, s mesélnie arról, hogy nem a királylány csókolta meg a békát, hanem az egész fordítva történt? Hogy Hófehérke nem a királyfit, hanem a törpéket szerette?! Hogy a szegénylegény nem győzte le a hétfejű sárkányt, hanem szépen összeboronálta őt a kiszemelt leánykával?!
Vagy őszintén és kertelés nélkül elmondaná a gyerekeknek, hogy az élet sokszínűségébe MINDEN belefér?! Ezután kiballag a teremből, abban a biztos tudatban, hogy most aztán jól megérzékenyítette a hallgatóságot...
És utána?! Utána mi lesz?! Ki fogja a gyermekben felmerülő érzelmi hullámokat elsimítani?! Kérdéseire ki válaszol?!
Nekem nincs bajom a szivárvánnyal az égen! Nincs bajom a sokszínűséggel a földön. Se bőrszínnel, se nemiséggel. De hülyeséget, az álszentséget és a hantát nagyon nem bírom elviselni.
Érzékenyítve vagyok! A szüleim által, az élet által, a hitem által.
Elfogadom, ha "más" valaki, de ha csak prédikálnak róla, úgy globálisan, az nem az én esetem.
Ha szerelem, hát legyen szerelem.
Ha cirkusz, ha parádé, ha magamutogatás... - nem kedvelem.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése