Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2023. november 7., kedd

Olyan bolond vagy

 

Olyan bolond vagy
azt
írod
szeretsz
kis szívekkel tarkítod a ritka levelet
szavak hullanak
s
én
fáradtan suttogom
miért e félelem
miért a fájdalom

kétség miért motoszkál
szívemben
csendbe zuhanó alkonyon
és
felriasztó
feketébe takart didergő hajnalon

bolond vagy
vagy én vagyok balga
süket szívkamrában
találok könnyeket kavaró
elfeledett dalra

utcák
házak
homlokzatok
együtt megtett utak
elvétett kanyarok

olyan bolond vagyok
ezüst hajadat
hajszáladat magam előtt látom
a
félrecsúszott
kapkodva felvett könnyű gyapjú sálon
megigazítanám s ha még lehet
és
engeded
újra gondolnám a múltat
visszalopnám az illanó perceket
hogy
sietős csók után
kezem újra végig szántson
hátadon
s
pillanatra megálljon
a
félregombolt
sötét színű puha télikabáton.

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm! 2020 decemberében írtam, most néhány régebbi "közöletlen" vers társaságában elém került, nem rejtegetem tovább.

      Törlés