Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2022. január 19., szerda

ALKONY A VÁRBAN...

 

 2016. január 19.

Kép és szavak...


 

Alkony a várban...
 
Esteledett
legkékebb színében pompázott az alkony
visszafordultam hát a tér felé
gótikus bájjal csipkézett tornyok
nyújtóztak
törékenyen
fel
fel a messzi ég felé
megálltam ott hol a fények
aranyba mártott ecsettel
futottak szét a képeken
elfedve mindent mi árnyék
 
halk suhanású sóhaj
kifeszített vászon
csodáltam minden részletét
holló csőrében
csillanó gyűrű
emlékeztetett az esküvésre
 
nyárra
ősz
jött
s
vacogó télbe érve
nézem a kopott köveket
kutatom lépted nyomát
fülembe súgott szent szavak
keringenek
azúrba hajló
boltozat alatt
vártam
hadd hulljanak semmibe
a
percek
majd
lassú léptekkel indultam tovább
szentháromság szobor 
fényörvényéből font glóriájától
sötétlő házak málló falai felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése