Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2022. október 29., szombat

Az utca szépe....

 

 

 


Rózsa

Alkony és hajnal
didergő reggelek
dacolva nyújtózkodsz
és
felém nevetsz
megállok
szemem simít
égbe nyíló rózsa
nekem virít
mert
szerettem
mert
neveltem
mert
kicsippentettem
száraz ágait
hőségek idején
itattam
s
most késő őszig mindenkinek
illatozik.

Utca porába hullnak majd a szirmok
szél sodorja
kapumig kergeti
de
ma
még
ég és ragyog
pompás fejét a szürkeségből
büszkén felemeli.

(17 éve óvom, hogy életben maradjon ez a sarki, gazdátlan bokor, lám az idén is meghálálja,)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése