Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2022. október 20., csütörtök

SZÍVCSAKRA

 


 Hála 

hogy való a perc

s

 hogy itt vagyok

bronz levelet sodró szél

kószál az erdő szélén

szemétkupaccal bíbelődik

romok között motoz.

 Hűvös a levegő

éppen csak a lehelet nem látszik

kezem hideg vaskorláthoz ér

még a kiskabát is vacog

mégis érzed nap süti hátad

magánycipelős percekben is utól ér a kegyelem

kitárul és gyönyörű kincset mutat a tér

szememmel ölelem.

Dombok simulnak a messzeségben

szakadékokon átlépni itt bármikor lehet

folyó hömpölyög

hajó üvege fénylik

megsokszorozva szikráztatja

szemembe szórja a millió sugarat.

Harc ez az elmúlással és esélytelen a győzelem

szűk utak

elhagyott ösvények végén

vár a nagy jelenés

azúr ég és víz

 vérarany foltok távoli völgyek ölében.

Érkezés és búcsúzás

a

kulcs itt lapul

mindennek rendelt ideje van

ne legyen a bánat az úr.

Roppan és jajdul a lehullott levél

avarpompás ösvényen vezet a jelen

valami kezdődik és valami véget ér

szív középbe rejtem a reményt

élesztem gyengén pislákoló arasznyi kis hitem.

 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése