Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. április 1., hétfő

Mindnenapi szépségeinekt add meg nekünk ma (is)...

 Márta oldalán járva olvasgattam a reggeli csendességben.

Szösszenetek - köszönöm, hogy ír, s elgondolkodtató mondatait megosztja.

Elteszem magamnak (is) a kommentemet.

"A szépség meglelése és csodálat - Tegnap Budakeszi Metodista templomában voltam húsvéti istentiszteleten. Mindenfelé pazarló pompával köszönti a tavasz a tekintetet. Nekem mániám a kattintgatás, kell szívemnek, lelkemnek egyaránt. Sorra vettem hát a színeket... írok is róla majd talán. S a sok szép kerti virág között hajladozva megpillantottam őt - az eltévedtet.
Lehajoltam, hosszan figyeltem a teremtő e tökéletes alkotását.
Mocsári kockás liliom - mint utóbb megtudtuk a nevét. Törékeny csoda. Miatta késtem néhány percet, már szólt a dicséret, amikor a terembe léptem.
És távozóban kiderült, hogy a szerényen meghúzódó szépséget eddig észre sem vette senki. Közös örömünk kiteljesedésévé vált - feltámadás napján. Képet a blogomba teszek fel róla (is)."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése