Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. április 17., szerda

ÜZENET

 


 

"Ne hagyj még el..."

Szunnyad szívünk
álmaink kergetőznek
zuhanás előtt imát mondtam érted
szinte láttam
ahogy
fáradt kezekkel cipeled
gondjaid súlyos fonatát
terhedhez igazítva lépteidet.

Elképzeltem 
homlokod
arcod
vállad
kimért utadhoz tartod magad
percre sem fordítva hátat
a
gyötrelmes valóságnak.

Vágyak hintája repül
kalimpálnak föld fölött könnyedén
lábak
muzsika száll
s
ha
szerencsénk van
álmokkal szelídített varázslatban
nyoma sincsen földporos 
nyomorúságnak.
 
 Képzeletben érintettem
hajadat
bőrödet
szádat
s
reggelre meg is érkezett
elküldött éji sóhajomra
négy rövid szóban
a
szívsajdító válasz.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése