Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. augusztus 23., péntek

Duna és újváros.

 Az "én" Dunámhoz vagyok szokva, de úgy adódott, hogy más partra jutottam tegnap, több tucat lépcső megmászásának eredményeként.

Forróság pusztította növényzet, vackor - nagyon keserű(!), vadalma, és lépcsők sokasága, no meg a víz!

Szigetek, tekergő folyó - Dunaújváros.

(A rozsdás korlátokról ezúttal nem teszek említést, bár elég kellemetlen érzés, ahogy karistolja a kezet.) 

Vadkacsák, galambok, rigók és más szárnyasok társaságában nézhettük a folyó csendes mellékágát.

Utóbb a térképen valamivel jobban átláttam a környéket.

Mókás "vasműves" szobrok díszítik itt-ott a terepet.

 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése