Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2020. április 11., szombat

A visszavett idő



A héten járt nálam a helyi tv két munkatársa.
Hosszas beszélgetésünk részletét nem halogatták közzétenni.
Ha csitul az ünnepi készülődési láz és lesz 10 percetek - hallgassátok meg, írásomat felolvassa Murzsa Kata.
Áldott ünnepet és pihenő időt kívánok!
 
 
 
 https://www.facebook.com/ercsiweb/videos/522628571982158/UzpfSTUyMzA2MTgwNjoxMDE1ODU2NDk0MzI0NjgwNw/?notif_id=1586580383169151&notif_t=feedback_reaction_generic
 
Azoknak, akik ismételten olvasni szeretnék:
 
https://partfal.blogspot.com/2020/03/visszavett-ido.html



4 megjegyzés:

  1. kedves Márti a múló időben eltávolodtunk Én Harasztiné Bata Zsuzsanna vagyok nyugállományban élő óvónő ..irásaim megjelennek (megjelentek az elmúlt 10-12 esztendőben a www.ovi-suli.hu honlapon és a z Óvodai Nevelésben.. ha van időd .keresd meg Harasztiné BataZsuzsa néven most is megjelent vagy 5 anyag, papiron és honlapon. Kodály Internetfüggőség, Janikovszky Éva. Nyuszi téma Könyvek száma végtelen témban. küldhetsz a szerkesztőségbe saját anyagot is kaphatsz honoráriumot is.Valamikor volt irodal miblogom.mentem ami menthető. Végül Isen áldotta Húsvétot kívánok ma, ezen a napon, amikor a J.S.Bach János passiót kellene énekelne,m mint eddig tettem 33 éven át. de most elmarad a Deák téren a koncert.Üdv Zsuzsa (GarainéBata M. nővérevagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsa!
      Remélhetőleg sok-sok éneklés vár még rád!

      Törlés
  2. Most hallgattalak meg, szívbéli volt. Nekem visszahozott régi időket is. Meseszép a kapud, s a ház, amit sosem mutatsz. Ilyen környezetből (is) persze, hogy lélek írások fakadnak.Gratulálok.

    VálaszTörlés