Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2020. április 1., szerda

GYŐZELEM ÉS...



Győzelem és...


Pasztell színekben pompázik az ég
rügyek feszülnek
kipattanásra várnak
friss dalt súg a szél e didergő világnak
minden reggel új csodás ajándék
égen és földön varázslatos játék

 földmorzsás nadrág feszül térdemen
letérdelek
fűszálak virágok csodáit lesem
porzók és bibék
ragyognak
az
élet szép

mi kellene még

kék
lila
sárga
és
smaragd
füzek zöldellnek szélvédett partok alatt
folyónk fényében ringatózik kövéren a nap
sirály száll magasba
feszített szárnnyal lebeg
lent üvegszemű halak merengenek
csobbannak és úsznak tovább
kápráztató táguló világ

hajnali bolondos üzenet
tavaszok tucatját sodorja elém
friss színekkel fest elkoptatott reményt
feledett csínytevéseket
huncut április
megtorpanó bimbókat cibál
szívemben monoton szavakat citál
- győzelem és vereség -
ennyi a lét
  nézem az ég pereméről 
felfénylő sugarakat
  jácintok selymes szirmára óvón lehullanak... 





6 megjegyzés:

  1. Színek, illatok, fények, érzések...

    VálaszTörlés
  2. megláttalak, gondoltam jövök ide szépbe merítkezni.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! MINDEN igyekezetemmel azon vagyok, hogy széplátásom megmaradjon!

    VálaszTörlés
  4. Jajjj..Beleszerettem! "földmorzsás nadrág feszül térdemen" ....Márta, Te írtad ezt a gyönyörűséget?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy!
      Minden, amit itt látsz tőlem való, pontosabban a teremtő segedelmével én igyekszem szavakba, képekbe önteni a körülöttem lévő világot!

      Törlés
    2. Akkor többször is bekukkantok ide.

      Törlés