Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2020. szeptember 1., kedd

Még egy kis nyár...

 Az óra éjfél felé jár
égzengést hallgatok
fejem fölött szikrázó villámok
csattan és dörög
eső ömlik
harsányan zuhog 

talán a nyár egyetlen nap alatt elfutott

hamisan kezdődött már a reggel
kertem megtelt
édeskés kesernyés füstös lázadó meleggel
fémes illatú rejtett üzenettel
pókháló feszült az ágon
csipke függöny szárazra aszalódott fákon
selymes bimbók 
virágok
későn éledő bokrok
darázs zúgott bele a csendbe
gerle csapat röppent a tágas végtelenbe
éhes fecskék és sirályok keringtek
a
folyón  semmi változás nem látszott
épp olyan kékes és fényes akár az éden
hajó fehér teste villant a messzeségben
perzseltek vakítottak az égi sugarak

mégis úgy éreztem tőrbe csal és meglop a tolvaj pillanat
tornyokat építő fellegek között felsóhajtott gyengülve a nap
 vége
ennyivel érd be
rögvest
 tékozló őszi szél futott végig a tágas partokon
 bolondos kedvvel cibálta
tépte a színes szirmokat
rozsdás levél kupac gyűlt a vén hársak alatt
hiába reméltem
 hiába szóltam
Uram ne vedd el ilyen  gyorsan
hagyj időt 
kérlek
adj nekünk még egy kis nyarat...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése