Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2020. szeptember 18., péntek

Szeptember volt...

 



Szeptember volt...


Szanaszét képek amerre nézek
sárgult papírlapok
és
virtuális csodák
mosolyom megmarad
őrzi a régi kép hogyan léptem hozzád

szeptember volt s mi megszöktünk a világ elől
nevetek rád éppen
száz csokor virág között
szerelmed hevét perzselőnek érzem

konzervált öröm
halvány megvilágítás mondhatni tompa
könnyeimet rajtad kívül
nem veszi észre senki más
s
azt sem
hogy nem zuhantam végül két karodba

örökké
súgtad

válaszoltam
én
is

mit jelent ez a szó
el nem koptatható
vagy
talán
mégis

szeptember van
lélek kapunk hét lakatra zárva
 
levél aszalódik a fákon
virágod voltam
te voltál egyetlen világom
rózsák szórnak fáradt szirmokat
szél sodorja messze a tegnapokat

évtized
vagy
még több
szívtárcádban arcomat mindvégig megőrzöd

dacos kérdés
hogyan múlik el életünk
hogyan vánszorognak
vagy
futnak el az évek

mennyi idő hiányzik még
az
örökkéig
léthez?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése