Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. március 5., kedd

ROHANÁS

 

 


 
Párbeszéd a tavasszal.

Szeretsz?
Szeretlek!
Sejtettem.
Vártalak!
Tudom.
Gyönyörű vagy! 
Ne higgy a szemednek!
Jó hogy végre látlak!
Vetkőzöm a bút!
Látom - szanaszét dobálod habselyem ruhádat!
Szabad vagyok - naptári lapokon túl!
Öröm!
Vagy hosszú bánat.
Ne gyűrd ily gyorsan össze az ibolyákat!
Máris rohanok.
Alig öleltelek.
Kedvemre tekergek.
Jaj adj időt nekem!
Sietős.
Szirmaid még alig csodáltam.
Dolgom akadt.
Várj kérlek.
Csak összekuszálom álmaidat.
Mégis.
Nincs időm.
Maradj!
Majd ha fagy!
 
 













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése