Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. június 23., vasárnap

Merj álmodni...

 Egy "nem idei" vers került elém - nógrádi ámulásaim lenyomata...



Magasba kap a szárnyaló madár
tüzes perzselés
tombol már a nyár
és
megérkeztem én is
furcsa kanyarodás
újraélem mégis
távoli "leg" hegyek
vonzzák a szememet
zöld és kék
néhol mély sötétség
máshol
elvakít a fény 
létöröm
lábam új ütemre táncol
kortalan utazás
paloták és viskók
emléket varázsol
tegnapom nem itt volt
s
a
ma
is
esetleges
mindent megnézek 
mindent megfigyelek
pajták
lovak
gólyák és pocsolyák
híd az életben
s
a
lustán ténfergő Ipolyon át
hőség
riadó
szívhely kiadó
s
máris
belefészkeli magát
egy 
édes kép
ég felé futó vadvirágos rét
s
a
bálák
sárga búzatáblák
bokrok
öreg kéményék
megroggyant tornyok
 
távoli tarlón pihenő őz
nyár gyönyörében
fürdetem tekintetem
megmarad nekem
 
gyermek vagyok
lépek máris
talpamra a szúrást 
odaképzelem
aratás illata végre
dolgozó gépek
hullámzó
arany vidékek
füst és por
ül meg
a
szívemen
testem nehezéke a kor.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése