Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. június 17., hétfő

Tű a szénakazalban...

 



Vaskos csend
köröttem
selymes illat leng
harsogó fűben lépek
hogy
hozzád elérjek
tudom
tudom
csak
a
maradt.
 
Jégverte
körtefák alatt
indulok
messzeségben
füstölögtek a dombok
lila
virág
bújik
a
kerítés
rozsdás rácsozatán át
kettőnké 
most
az
esőfoltos
füstfelhős
világ
 
érintem neved
elmosódnak lassan
a
számok és betűk
emlékek sem 
tudják kitölteni az űrt.

Egyetlen szál 
törékeny
sárga rózsa
hordozza
üzenetemet
 
hiányzol
 
hálás vagyok
hogy
tanítottál
tanítottatok
szent szavakat
szívembe 
elmémbe
vésve
 
szabadság
jó szó
emberség.

Ha
szénakazalban 
hiába keresem a tűt
elfáradok és semmi sem segít
ha
homályosul a cél
rátok gondolva
felkutatom szívem
rejtett ösvényeit.

 
 
 
 


 



3 megjegyzés:

  1. Az íráshoz kapcsolva nekem az utolsó fotóval lett teljes a kép.
    Gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Apám nyughelye - Budakeszi metodista kápolna parányi urnatemetője.

      Törlés