Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2010. december 11., szombat

Tegnap

Tegnap még est előtt
kinéztem
a
szürkülő ablakon
Dunánkat habos ködfelhő fedezte
tejszínhab felhő az alkonyon
bámultam csak csodára éhesen
már minden furcsán
és
édesen nyugodni készült
csendesen



tegnap

tudod
amikor kinéztem
arra a bizonyos
tejszín felhőre láttam
édes varázslat volt
mint csókod íze a számban

megigézett a ritka pillanat
ég
és
föld
csupa ragyogás
csak a Duna hömpölygött
csendesen
gomolygó köd leple alatt


puha volt
csoda fehér


álltam
némán
moccanás nélkül

méz
hab
harang
bűvölet
kora téli
délutáni fények

émelyítően
nehéz ízek
édes
illatok

mért látom még mindig
a Te szemeddel
a
télben
tavaszt játszó
szikrázó fényben fázó
ártatlan alkonyatot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése