Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. szeptember 8., vasárnap

Homokba írva...


Utunkat múlt fátylai mind betakarják
homok folyik szét talpam alatt
szél kószál
játszik
testemre apró kristályt tapaszt
érintés ez is
buta mégis boldogít
tenger és fények
felfestik létem váltig cipelt 
vénülő 
ábrándos 
 csillámszemeit.

Mindig hiányzol
gyors hullám mossa el titkomat
fövenyre rajzolom újra
tudom csupán
másodpercekig marad

sirály rikolt messze fent
tévedéseinkre rámutat a nap
bőrömön
sebhelyek és karcok
észrevétlenül szerzett hegek
 kopottas percek vagy kincsekkel ékesek
kihagy itt-ott az emlékezet
kövek
dűnék
álomszép mezsgyék
gondolataim ma is arcodat keresnék
az
elveszettet
drágát
hiába vágytam
nem látom most csak létem fonákját.
 
Ha
lennél valahol
szívem még feléd hajol
sóhajokkal száguld tova a szél
bukfencet vet tükrös hullámokon
 hosszan nézem
pillanat ölel 
mintha TE lennél
de
könny nem remeg pilláimon.






Fotó: 2024. 09. 07. - Skanör


2 megjegyzés:

  1. A boldogság pillanataiban is felbukkan a hiány...

    VálaszTörlés
  2. "nem vagyok más Uram,csak esendő földi vándorod!" gratulálok kedves Mártika,:tisztelettel:Kádár Tibor

    VálaszTörlés