Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2020. augusztus 23., vasárnap

Nyárszerelem




Perzsel a nap hevesen
bőrömre firkál titkos jeleket
hagyom
engedelmesen
nyújtózkodó álmos délután
megkötözi a kezem
mozdulni is nehéz
völgykatlanban
álomba zuhanni ebéd után
mikor történt ilyesmi velem

elengedni a zajokat
fülem mellett koppanó idegen szavakat
labda pattogást
tópartról fel-fel sodródó mondatokat

a
perc
elinalt
kizuhantam a földi világból
valahol a senki földjén lebegtem
elegem lett a mából
és
a
nap
csókokkal elhalmozta hátamat
oldozott gúzsba kötő öveket és nyomasztó pántokat
 gyarló kicsinyes vágyakat
elűzött
elkergetett
csak
égetett és égetett

ketten voltunk a mindenség meg én
felhő sem rezdült az ég peremén
forró nyílhegyek lázadoztak
vállamon
karomon
játszadoztak
célpontjuk voltam és nem kíméltek
éreztem már-már elégek

csak
a
szívem maradt árván
lopott gyönyörök azúr óceánján
hullámok
ejtettek
emeltek
hintáztató ringató csoda mikor a lélek
megnyílik kitárulkozik a mindenségnek
 éreztem mennyországba térek
elolvadtam ilyen talán az éden
 
úton a megsemmisülés felé
hang szólalt fejem fölött halkan
piros már a hátad inkább felébresztelek
ne perzselődj tovább a napban
itt egyedül magadban.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése