Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2021. december 30., csütörtök

ÉVZÁRÓ - 2021 ég veled...

 


MÉRLEGEN


Visszatekintek s képzelem
évem minden perce itt van a mérlegen
hajnalok és éjszakák
kesernyés napok
eső vert vagy éppen szél cibált
bánat mardosott
s
amikor
 könnyed derűvel a nap rám hajolt
jót adott
mosolyt
 édeset
vagy
késpengével hasított avult képeket
 vér vagy ölelés
 vágybújócska
pillekönnyű játék
bársony boldogság
váratlan ajándék
 rám boruló árnyék
hullámhegyek
ezüst testű halak
alkonyt felgyújtó tüzek
szelídítő szemek
sebtapasz szavak
elfúló mondatok
futó bánatok
aranyos létérmék vagy néma vádak
fáradt gondolatok 

mérlegemre mit is rakhatok
 
ólálkodik már a hosszú alkonyat
mégis
szaporodó hála díszít kanyargós utat
 billeg vagy sem
sorsmorzsáimat kopott réztálkába
 rakosgatom
emlék
varázslat
búcsú és új öröm
megférnek
ködpárába burkolódzó folyó fölött
egekbe nyújtózó vén hársak alatt
összevissza firkált öreg papírlapon
ébredéskor rám ragyogó
szerelmes partfalon.

 

 

6 megjegyzés:

  1. Itt jártam nálad, és mint mindig örömmel olvastam a versedet.Igazi tehetség vagy.

    VálaszTörlés
  2. 2021.nov.29-én írtam Az első gyertya című versed alá: "Kedves Márta! Egy blogtárs vagyok (enhogyan.blog.hu), a név az unokáim nevének kezdőbetűiből állt össze. Régóta olvaslak és nagyon szeretem a verseidet. További sok szép gondolatot és írást kívánok! (Kati)"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem megjegyezni. Sajnos a blogodat nem egyszerű olvasni.

      Törlés