Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2023. március 27., hétfő

Fenyő sirató...


 


ZOKOGÁS


Eső cseppek hullanak a fákra
bokrok alatt szendergő virágra
ázik a kő
bővelkedik
duzzad a patak
fickándoznak ezüstös halak
kortynyi víz mindenhová jut
könny csorog
mossa a laput.

Kertem éke mégis szomorú
sóhaj nélküli
búcsú
háború
kopár ágakon
megszáll a madár
nem sejti hogy fészke oda már
tűlevelek
szerte
szanaszét
hirdetik
múlás üzenetét

vége
vége
hiába könyörögtem érte

   fényesedik a fejsze éle...




3 megjegyzés:

  1. Mikor a házunk előtt kivágtak egy beteg fenyőt, nagyon szomorú voltam. Pedig az fiatalabb volt. Annak az ágairól etettem télen a madarakat. Elhiszem, hogy ez a fa mennyire hozzátok nőtt, és most milyen rossz megválnotok tőle. Megmarad az emlék és egy vers belőle.

    VálaszTörlés
  2. Három ilyen halálom volt,mintha testrészem vágták volna le.Ma a városban egy hatalmas fenyő tűnt így el, mert útban volt az újonnan készülő parkban. Néha nem értek dolgokat, helyzeteket. Még a helyi lap fotósa is ott volt, most jut eszembe, nem kérdeztem meg búcsú fotókat készített vagy a bánatét? Holdgyöngy

    VálaszTörlés
  3. Megértem a szomorúságod, fizikailag is fáj szinte, ha látom hogy vágják ki a fákat. Ahol muszáj, azt elfogadom, de az esztelen pusztítástól rosszul vagyok.

    VálaszTörlés