Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2023. március 26., vasárnap

MÉG!!!!!

 Még mindig Oxfordról...

Bámulatos. Első találkozásom élőben az angliai építészettel, tájjal - felszínes és színes.

Képek garmadáját készítettem bámészkodás közben.

Most néhány "Temzés", tavaszragyogásos következik... visszafelé emlékezéssel. 

Utolsó délelőtt - szűk utak, szél és öröm.

 






 

Napfürdetős kedd délelőtt, babás sétálás, tavaszi illatokkal:

 








 


2 megjegyzés:

  1. Már harmadszor jöttem vissza nézegetni a képeket, és olvasni a beszámolódat. Jó lehetett Oxfordban lenni, és szerencsére szép időtök volt. Én sajnos nem voltam ott, de Londonban és Canterburyben jártam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engedve a "noszogatásnak" ma feltettem a Magdalenben készült kismillió képből néhányat.

      Törlés