Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2011. március 14., hétfő

TEGNAP

Ha verset írnék rólad tegnap köszönnék
arany sugaradnak
meghajtanám magam szépen
de közbe szólt itten a gépem

az egész lírai frázist
elküldte messze
legalábbis 
én már sehol sem lelem
ha találkozol vele kedves olvasó
megismered
hisz e szépséges
fényes
virággal is ékes tavaszról szól(na)
ha el nem tűnt
volna.





2 megjegyzés:

  1. Kora tavaszt idéző gyönyörű képek. Csodás hangulatot teremtenek. Szép montázs.

    VálaszTörlés
  2. ha megtaláltam volna
    zsebre gyűrtem volna,
    virágzó tavasz-versben
    megfürödtem volna....:)

    VálaszTörlés