Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2013. január 19., szombat

Hó! Helyzet van...



Hóhelyzet - gyönyörűségekkel!
Tegnap unokáztam délelőtt, aztán elmentünk a gázlapért, majd Bicskére, mert ott állították át pb-re.
Sötétban értünk haza, kapunkat belepte a hó - csoda szép volt - befagyott a zár, bagós ember kiolvasztotta -"ugye milyen jó, ha van nálam öngyújtó"?!
Nagyon...
Szóval hóhelyzet - egy üzemben lévő hókotrót láttunk, az sem tolt szinte semmit. Az M1-esen egy másik végigszaladt Biatorbágyig, aztán visszafordult - mindezt felemelt tolóval tette...
Meredek hószegélyek, csipkebokrok, pelyhek, régi emlékeket idéztek.
Ma nagy nap van - helyére kerül a konyhaszekrény következő része, korán keltem, hogy felszabadítsam számára a helyet...
Már pattog a tűz, ír kávét kortyoltam - a romlás jele...
Imádkoztam, hogy nyugalomban túléljük a hajcihőt.
Merev a nyakam, alig tudok fordulni, de havat lapátolni szeretek!
Szép napot kívánok!

1 megjegyzés: