Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2015. április 24., péntek

Mindig ugyanaz és mindig más...

A hajnalok szerelmese vagyok.


 
Beszól az ablakon
itt vagyok
tört tükrös cserépen
sugara
itt
ragyog
fénytápszer
élelem
jól lakott szívvel
hullámát nézhetem
s
képzelem
enyém marad
végtelen
hajó remeg
dohog
régi dalt dúdolok

egyszer
megszerethetnél
vízparton
ég
alján
tűzszárnyas angyalok
sóváran suttogom
itt vagyok
még itt vagyok
part
fák
fehéren
keringő szirmok
lilába boruló orgona
füzek
friss rügy fakadás
billegő
remegő
hajnal

hajó dohog
ablak üvege pattan
egyszeri szerelmes tavaszom
rám talál
ezernyi
életvarázsos
alakban.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése