Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2016. július 6., szerda

Unokás...



Hazamentek.
 
Simon (5) még búcsúzóul:
Hiányozni fogsz Mama.
Ti is nekem, majd gondolok rátok a nagy hegyek közül...
Mi is gondolunk rád Mama!

Unokaszerelem...

Lénának (2.5) mondtam tegnap este altatós sétánkon - csillagom vagy, gyémántom.
Nem Mama te vagy a tyémántom, kövem...
(Mindig van egy kavics a kezében.

Lili - mert ő a nagylány (7) sem maradhat ki:
Megígérted Simon, hogy megteszed, amit kérek...
Simon válasza: Csak ezt az egyet ne kérd tőlem...
(Felismertem a mondatokat. A frízbit kellett volna helyére tenniük... )


Lili: Szeretnék még egy testvért, de nagyobbat nálam...
 

1 megjegyzés:

  1. édesek a kis kobakjuk mondatai, megunhatatlan
    az a fotó pedig, mintha egy kedvenc filmjelenetem lenne ♥

    VálaszTörlés