Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2011. november 20., vasárnap

Hálaadás idején

"Mindenekért hálát adjatok..."
HÁLA- kezdenék itt egy listát, miért is lehetek hálás ma?!

Folytatod?


Hálát adok két unokámért
Gyermekeimért
Az erőért, amelyet naponta megkapok
Az írás öröméért
A szépségért, ami körül vesz engem
A gyerekek szeretetéért



És Te?

7 megjegyzés:

  1. Ó, ez nekem menni fog! :))
    Hálát adok a kora reggeli "Jó reggelt" köszöntésért a csevegőn és az átküldött zenékért Néked!
    A tanyasi tiszta levegőért
    a tanyáért, a kincsekért amit ad,
    pl. a mai kökény-és csipkelekvárért,
    ezért az életért amit itt találhattam meg,
    a jó barátokért,
    az optimizmusért,
    a hajnali világmegváltó hangulatokért :)
    hogy mind ezeket olyan gyakran élvezhetem a gyerekeim, unokáim társaságában is!
    Azt hiszem reggelig tudnám folytatni :))

    VálaszTörlés
  2. Én is hálás vagyok több mindenért ma is....
    Írtam a madáretetődhöz még egy fontos szempontot....

    VálaszTörlés
  3. Hálás vagyok mindazért, ami és aki körülvesz : A családomért, a szeretetükért.
    Hálás vagyok , hogy nem vagyok egyedül. hogy ebédet főzhettem a gyerekeimnek, unokáimnak.
    A szépséges dolgokért!
    És elsősorban a jó Istennek, hogy velem van!:)
    Sorolhatnám reggelig!
    Köszönöm, hogy elolvasod!

    VálaszTörlés
  4. ... hálás vagyok minden eddig megélt pillanatért, az isteni szeretetért, ami soha sem hagy elveszni...

    VálaszTörlés
  5. Hálás vagyok azért, mert érzem, értem, és megvalósítom a hálát.Ajándékként élem meg, hogy van miért, van kiért hálásnak lennem.

    VálaszTörlés
  6. Hálát adok mindenért. Hosszú a lista. Ami most érint, hálát adok a tüzifáért, az áramért és a műhelyért. Hálát adok egészséges, okos fiamért, szerető feleségemért. Hálát adok azért is, hogy ma sem állított le a műszaki ellenőr, ma sem vették el az autó könyvét. Sorolhatnám reggelig.

    VálaszTörlés