Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2012. március 15., csütörtök

Márciusi fények

Márciusi fények
most 
szívemhez értek
merész 
szél fütyörész
veszélyes vizek felett

hazám
hol léptemet
megismeri
fűszál
borús éjek helyett
serkentő 
nap ragyog
tarka röptű reggel
köszön
piros fehér zöld
lobogással
hoz
új
derűs
szabad
magyar napot!


 Kokárdák ébenből és tűzzománcból.

 Madárkák.
 Lilinek készült
 Lili kitűzője

http://www.youtube.com/watch?v=n3I_lvurknY

6 megjegyzés:

  1. Itt jártam megnézni a madárkákat, a szíveket és a tűzzománcot, amiről a blogomban is írtál.

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépségesek a csinálmányok
    mind, egytől egyig szépek

    VálaszTörlés
  3. Szia:) hol tudok olvani arról,hogy merre laksz mit csinálsz és miért partfal az oldalad? kiváncsi vagyok ezekre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Partfal -itt lakom, előttem a Duna, mögöttem életnyi emlék.

      Törlés