Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2012. december 20., csütörtök

Hetet egy csapásra...

Tegnapom képei:
(Várj egy kicsit, míg a linzerkarikák is elkészülnek...)



Sütős napom volt tegnap, ami a mába is belefolyt.

Kati néni csodás diótortája
Izraeli lusta tészta
Stangli
Borika sörkiflije - tööbféle töltelékkel
Három külöböző ízesítésű püspökkenyér - az olvasztott vaj sajna a mikroban maradt... (ízük kiváló)
Linzer - szilveszteri karika - hűtőben éjszakázott, sütése mára maradt. Ma meggylekvárral kentem meg.

és végül
Pavlova alap!!!
Ma még összedobtam a kolbászos leveles stanglit! - Finom.

Még legalább egy ilyen menetem lesz karácsonyig.
Néhány a hét sütiből:
Kolbásszal töltött levelstészta - bablevessel kiváló!

Édesanyám linzerkarikái mind egyformák voltak, az enyémek között két ugyanolyan biztosan nem akadt! Ellenben a meggylekvár belbecse feledtette a külcsint!

Sörkifli - négy féle belsővel, ill.külsővel.


Édesanyám receptje - a stangli sütése közben a sütő megúnta a túlzott igénybevételt, így izgultam, hogy mi lesz vele...

Pavlova előkészület!

Tojásfehérjés püspökkenyér - három féle ízesítéssel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése