Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2013. február 7., csütörtök

Tavaszias szütyő Lilinek


Lilinek készült ez a kis szütyő, ma, hogy odaadtam neki, már ki is próbálta a boltos játékhoz.
Meglátva narancs-halványzöld telefontartómat kijelentette "Mama ez pont hozzá való!" - így az is az övé lett!
Következő rendelés piros csatt!

4 megjegyzés:

  1. Mesés, mint mindenik darab. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,alakulgatnak a tárgyak...
    Ismétlés a tudás édesanyukája!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen el vagyok tőlük varázsolva. Készítettem én is néhányat, egyszerűeket, persze...de ez a tűzzománcos, az csoda!

      Törlés
  3. Júlia!
    Nem ékeskednék idegen tollakkal - a tűzzománcot nem én készítettem, az ötlet és a horgolás az enyém....
    Fával is készült szombaton újra egy medál, majd azt is lefényképezem.
    Felétek is drága a festett gyapjú?
    Arra vágyom, mert az lenne fával, vagy csonttal igazán autentikus.
    Kukkants be a http://faragok.blogspot.hu/ blogba, illetve a
    www.fafarago.hu-ra, Ő a tűzzománc készítője!
    Szép hetet kívánok neked!

    VálaszTörlés