Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2022. április 27., szerda

LOTTI VERS...

 Elteszem itt ezt a képet, s meglátod majd, hogy milyen szép a világ, ahová megérkeztél.

 


Szirmok

színek

szelíd tulipánok

lepkék

lopott orgonavirágok

néhány

kertemen átrepülő madárka

látta hogyan vártalak

téged apró babácska.

Földkupacok

fűszálak

életmentő derűs sugarak

hallgatták sóhajom

tudják ők hogy érkezel

megmutatták hát legszebbik arcukat.


Keskeny utakat tisztítottam

vízsugárral tisztára mostam lépcsőt

s

könnyekkel a szívemet

hadd legyen minden szép

minden ragyogóan gyönyörű neked!

És itt vagy már

hangodat nem hallhattam még

anya és apa öleli

a

szerelem legszebb remekét

sóhajok szállnak

hála és öröm

vízcsepp a levélen

Dunán végig ömlő éles fényözön

mind

téged ünnepel 

mind

neked köszön! 

 


(Megérkezett a negyedik unokám... 2022. április 26-án...)

 

 

5 megjegyzés:

  1. Teljen benne sok örömötök. Én is veled örülök.

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok, és nagyon jó egészséget kívánok az egész családnak!

    VálaszTörlés
  3. Sok szeretettel gratulálok Márti az ifjú szülőknek és Neked is!

    VálaszTörlés
  4. Szeretettel gratulálok a kis jövevényhez!

    VálaszTörlés