Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2014. április 1., kedd

Múló március



Végig barangoltam ma a kerten
csodáltam
szép tavasz szerelmem
titkait
virágkehelyben
elfáradt méhek
alkonyat
ég
nekem
idéztek
eltűntnek hitt régi hangokat

engem ringatnak
fehérben
narancsban
püspöklilában
mutatják karcsú égbe lengedező habfehér ágban
hogy élni jó
élni
meglesett jelekkel nyugovóra térni
aztán
ha majd
felébredek éjjel
engem ringatnak bársonyos mesékkel


búcsúzó március
életpalettámon
ezer színt kavarsz
friss bimbózöldek
pattanó fehérek
cseresznyeágra rátapadó kékek
fölém hajoltok édes nyers illatok

burokból kibukó szívpatakok
mossák
földporos kezem
s
káprázatéhes
idő karcolta
nappozsgás arcomat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése