Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. október 9., szerda

SZÖGLET

 



Szeretem, nagyon szeretem... a kies Nógrád megyét, s sajnálom, hogy ez a nem is távoli e hazánknak oly keveseket vonz.

Csesztve, Nógrád, Diósjenő, Balassagyarmat - utóbbi három csak érintőlegesen.

Szép és csendes vidék - minden természeti érték a szemünk előtt...

Még sosem jártam  a Madách kúriában... lám-lám ez is megadatott!

"Siránkozol? - csupán a gyávaság
Fogadja el harc nélkül a csapást,
Mit elkerülni még hatalma van."
 
Az ember tragédiájából idézve...
Ma Csesztvén járva megállhattam az íróóriás szobránál.
Hálás vagyok. 
 
 





A kúria...

Nógrád vára oly hatalmas kérdőjeként magasodik az érkező fölé, hogy megtorpanásra késztet.


Diósjenő...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése