Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. február 12., hétfő

Álmodtam rólad... /színek - rózsaszín/

 

A
föld alatt
s
a
föld felett
szikrák pattantak
támadtak viharos nagy szelek
hang hullott 
mint könny
 s 
mint halkan szitáló eső
mély zuhanás
emléket kereső.
 
Álmodtam
érintést
ölelést
vágyat
 hegycsúcsok magasát
erdőt smaragdos zöldet
titkos kapukat
melyen az árvaság bezörget.
 
Álmodtam
mezőt
virágot
világot
tarka tág réteket
valószínűtlen rózsaszín szirmokat szakítottál
szerelmet tép szét az emlékezet.
 
Álmodtam
óceánt
vízesést
hullámverésben 
habzó tengerhez repített
sóvár képzelet.
 
Álmodtam
sötétet
fagyot és halált
gyengéd szót
simító kezet
bánatburokba burkolódzó magányt.
 
Álmodtam.
 
De ébren is jól tudom
számtalanszor fordulsz meg te is egyedül
elképzelt 
felhőtlen
rózsapír álomutakon.


 St. Martin est után.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése