Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. február 5., hétfő

Februári találkozás

 

Találkozás

Találkoztam a tavasszal
no nem a bájossal hanem a ravasszal
kacsintott
nevetett
karolt
túlparti sétára hívott
vetkőztetett míg fülembe friss nótákat dúdolt
olvadoztam
levetni készültem sálat sapkát és kabátot
de
pimaszul hirtelen hangnemet váltott
madárzengésből semmi sem lett
szél kerekedett
erdő mélyén fák közt őrülten rohangászott
én balga gomboltam is vissza gyorsan a kabátot.

Hová lett a szerelmes sóhaj az édes mámor
nyakig érő sárból az ember lánya nehezen lábol.
Hóvirágok avar alatt pihentek csendesen
térdre hullva
kutakodtam s kérdeztem
tavaszöröm 
illatbársony 
sziromremegés 
nélkül
mit ér a lét nekem?!

De jött a hír
forró és lázas
előjáték volt csupán a ma
légy türelmes s szebb holnapra találhatsz
ne lapozz a naptárban előre nyakra főre
február van
várd a márciust 
és
reméld
hogy
mindent mit kívánsz megkaphatsz majd tőle.

(Utóirat: Kivéve, ha a magasles éppen a fejedre dől le...)





3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm kedves ismeretlen! (Utóirat: Kivéve, ha a magasles éppen a fejedre dől le...)

      Törlés
  2. 😍
    Könnyed, légies, röppenő érzés volt bennem, ahogy olvastam. Nagyon TAVASZ!

    VálaszTörlés