Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2024. január 19., péntek

​Szerelem



Rózsaszín alkony.
Rózsaszín köd a szíveken.
Átláthatatlan messzeség.
Létrés.
Öröm.
Kétségbeesés.
Kapocs. 
Kiváltság és jutalom. 
Túl minden gondon
szürkeségen
sajgó
bánaton.

Édes nevetés.
Érintés.
Szelíd szó.
Könny.
Mosoly.
Csók.
Bolondság.
Ugróiskola.
Sorsajándék.
Mi a szerelem?
 
Egyetlen szóval:
CSODA.

 

3 megjegyzés:

  1. Ilyenkor sajnálom, hogy kimaradok a ritka égi csodákból, ez is annak számít, meg mikor Magyarországon is nagyon erős volt az északi fény, hát én azt sem láttam :( pedig nagyon szeretek minden jelenséget, amit a természet alkot.
    Szép a vers hozzá, oda illő.

    VálaszTörlés
  2. Márta, nagyon szerettem ezt az érzést fiatal koromban. Kiváltságos ajándék a sorstól, hogy többször is átélhettem. Ma már nem szeretnék találkozni vele : nem bírom már a szédülést, a tériszonyt...

    VálaszTörlés