Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2018. március 23., péntek

Született március huszonkettedikén... - köszöntés verssel és virággal...

 
 
Kezemre nézek
számolom a barna foltokat
apró karcolások
földi
lenyomat

cipőmről a port még este leráztam
talán itt voltatok velem álruhában


dunai csillanás
hajó vetette vízfodor
légbe kapó sirályok szárnyán
villanó
fénymosoly

itt
álltatok
hátam megett
figyeltétek hogyan teszek - veszek
gereblye
ásó
száraz ágak bogak
hajoltam
emlékeztem
mellkasomban fájó lenyomat

térdelve
hosszan figyeltem
minden
bogarat

rejtőző ibolyát
krókuszok szirmát becéztem
kékek
narancsok
lilák
ti vagytok nekem az éledő világ
selymeteken
arcuk
átragyog
lesöprik vállamról a kései bánatot.
 
/Apám születésnapján./

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése