Partfal


Szabad szemmel szeretném írni ezt a blogot, szememben néha mégis akadnak porszemek, melyek látásomat elhomályosítják. Lehet, lehet, hogy ez csak múló állapot nem vagyok más Uram, csak esendő földi vándorod!

2022. szeptember 16., péntek

SZÍVHANG


 
Szívhang
itt zakatolt
éreztem ahogy magamhoz öleltem
teste selymét
bőre illatát
összezsugorodott köröttünk parányira
világ
zümmögtem
dúdoltam
buta kis dalokat
s
hallgattam szuszogást
csendesülő puha sóhajokat
ringattam
öleltem
és
minden eszembe jutott
unoka szeretgetős drága pillanatok
percek múlnak
néha
egy-egy óra
míg
elpihen a drága kis portéka
három L és egy S
és a többiek
megannyi gyermekölelés
kín
sírás
és
öröm
szívdallam
üzenet
véráram
kering
nehezült fejecske vállamra hull
boldogító az érzés
kimondhatatlanul.
 
 

2 megjegyzés:

  1. Ó, hányszor átéltem, már a fiammal is, annak idején, vele már 44 éve múlt, de még érzem... Az unokák is 16 és hamarosan 14... (Rózsa / Flora)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Minden benne van 🤗
    Nekem még nincs unokám, de a gyerekeimre gondolva tudom miről írsz ennyire érzékletesen 😍

    VálaszTörlés